Druk fleksograficzny, folie perforowane – jak kształtują się ceny?
Dobrze zapakowany produkt to nie tylko taki, który jest zabezpieczony przed zniszczeniem. Jego zaletą powinno być także odpowiednie opakowanie, które zwróci na siebie uwagę klientów. Powinno być ono dobrze zaprojektowane, tak by cały projekt był spójny z wizją całej firmy. Mogłoby się wydawać, że graficy są tu mocno ograniczeni, jeśli chodzi o projekt, ze względu na maszyny drukujące tego typu etykiety. Okazuje się jednak, że obecnie drukować można praktycznie na wszystkim.
Z pomocą przychodzi więc druk fleksograficzny, który pozwala drukować na elastycznych elementach. Nie trzeba przy tym także ograniczać się co do rysowanych kształtów, czy użytych kolorów. Współczesne maszyny radzą sobie z tymi wszystkimi problemami. Ceny druku tego typu wahają się w zależności od drukarni, więc warto porównać oferty. Możemy tam także wybierać rodzaje materiału, na jakich będzie stworzony nadruk, jak na przykład folie perforowane. Druk fleksograficzny jest obecnie bardzo popularnym rozwiązaniem. Warto więc przemyśleć, czy nie opłaca się w naszej firmie skorzystać z rozwiązania tego typu, które usprawni cały proces produkcji.
Najnowsze komentarze